Jump to content


Photo
* - - - - 1 votes

Pavel Datsyuk


  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 stevkrause

stevkrause

    Legend

  • Bronze Booster
  • 5,236 posts
  • Location:Detroit, MI

Posted 24 January 2011 - 03:27 PM

http://www.mlive.com...yuk_gets_i.html

The Red Wings have gone 9-5-2 in his absence. They host New Jersey on Wednesday (7 p.m., FSD).

“I'm so happy, the guys battle hard … and Hudler, too,'' Datsyuk said.

Jiri Hudler, standing nearby, burst out laughing.

“Thanks, Pash,'' he said.

:lol: :lol: :lol:

The better news of this whole story, is that he is practicing in full and expected back after the ASG as previously speculated

Edited by stevkrause, 24 January 2011 - 03:28 PM.

All I have to say about Holland and our off-season:

Here in this thread

Here in this one as well

Here in this one too

and finally

Here


Holland is a damn good GM. period.


#2 stevkrause

stevkrause

    Legend

  • Bronze Booster
  • 5,236 posts
  • Location:Detroit, MI

Posted 24 January 2011 - 03:37 PM

Guess I should have title this differently, since the other thread about him returning to practice as the main sticking point is getting more attention - mods, please merge

All I have to say about Holland and our off-season:

Here in this thread

Here in this one as well

Here in this one too

and finally

Here


Holland is a damn good GM. period.


#3 Zohan Franzen

Zohan Franzen

    Rookie

  • Member
  • Pip
  • 146 posts
  • Location:Kassel, Germany

Posted 24 January 2011 - 03:37 PM

link to the video

Edited by Zohan Franzen, 24 January 2011 - 03:38 PM.


#4 stevkrause

stevkrause

    Legend

  • Bronze Booster
  • 5,236 posts
  • Location:Detroit, MI

Posted 24 January 2011 - 03:38 PM

<object width="640" height="383" id="embed" classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000"><param name="movie" value="http://nhl.cdn.neulion.net/u/videocenter/embed.swf?id=94236&server=http://video.nhl.com/videocenter/&pageurl=http://video.nhl.com/videocenter/&nlwa=http://app2.neulion.com/videocenter/embed.swf" /><param name="quality" value="high" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowScriptAccess" value="always" /><param name="flashVars" value="&id=94236&server=http://video.nhl.com/videocenter/&pageurl=http://video.nhl.com/videocenter/&nlwa=http://app2.neulion.com/videocenter/" /><embed name="embed" pluginspage="http://www.adobe.com/go/getflashplayer" src="http://nhl.cdn.neulion.net/u/videocenter/embed.swf?id=94236&server=http://video.nhl.com/videocenter/&pageurl=http://video.nhl.com/videocenter/&nlwa=http://app2.neulion.com/videocenter/embed.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="640" height="383" quality="high" allowFullScreen="true" allowScriptAccess="always" flashVars="&id=94236&server=http://video.nhl.com/videocenter/&pageurl=http://video.nhl.com/videocenter/&nlwa=http://app2.neulion.com/videocenter/"></embed></object>

uh huh, uh huh, I agree 100%!

um... what? :hehe:

Edited by stevkrause, 24 January 2011 - 03:38 PM.

All I have to say about Holland and our off-season:

Here in this thread

Here in this one as well

Here in this one too

and finally

Here


Holland is a damn good GM. period.


#5 HankthaTank

HankthaTank

    3rd Line Center

  • Silver Booster
  • 4,815 posts
  • Location:Warren, MI

Posted 24 January 2011 - 03:46 PM

"AT ANY MOMENT, AT ANY GAME, HE WILL BE READY!!!"

Ohhh Degree advertisements, how you mislead us.

link to the video

At 2:12 of the vid. Posted Image
TO WHOM MUCH IS GIVEN, MUCH IS EXPECTED.

#6 Wing Across The Pond

Wing Across The Pond

    Gabriel's Wings

  • Silver Booster
  • 744 posts
  • Location:LONDON, UK

Posted 24 January 2011 - 03:48 PM

uh huh, uh huh, I agree 100%!

um... what? :hehe:

I think he just disproved the existence of God. Either that or the Higs Boson has been found. I now feel like a nerd.


Plus I love how Hudler has to stand on the bench to get to the top of his locker! :lol:

Posted Image



Check out my blog -The Heid-Out- a cynical mans take on everyday life


#7 stevkrause

stevkrause

    Legend

  • Bronze Booster
  • 5,236 posts
  • Location:Detroit, MI

Posted 24 January 2011 - 03:50 PM

I think he just disproved the existence of God. Either that or the Higs Boson has been found. I now feel like a nerd.


Plus I love how Hudler has to stand on the bench to get to the top of his locker! :lol:

haha, it was indeed a pretty complex equation!

Silly Hudles... I just can't hate the guy, his play early on really frustrated me, but he's just so damn likable and he's picked his play up as of late!

All I have to say about Holland and our off-season:

Here in this thread

Here in this one as well

Here in this one too

and finally

Here


Holland is a damn good GM. period.


#8 brett

brett

    Hall-of-Famer

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 4,974 posts
  • Location:NJ

Posted 24 January 2011 - 03:56 PM

lolol i read it first then i watched the video and lmao

#9 stevkrause

stevkrause

    Legend

  • Bronze Booster
  • 5,236 posts
  • Location:Detroit, MI

Posted 24 January 2011 - 04:19 PM

lolol i read it first then i watched the video and lmao

His wit is only matched by his ability to dangle!

All I have to say about Holland and our off-season:

Here in this thread

Here in this one as well

Here in this one too

and finally

Here


Holland is a damn good GM. period.


#10 Kira

Kira

    "I hope you're not from KGB"

  • Member
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3,556 posts
  • Location:Oh yeah, like you really care where I am.

Posted 24 January 2011 - 05:00 PM

This is what I have missed for the past four weeks. A reason to smile.

Feb. 2nd is my brother-in-law's birthday, but I get the present. :D
Posted Image

#11 wings_fanatic

wings_fanatic

    1st Line All-Star

  • Member
  • PipPipPipPipPip
  • 1,093 posts

Posted 24 January 2011 - 05:15 PM

You got to love Pavs and what joy it will bring to my eyes when I see him back playing for the Wings on Feb 2nd because, simply put, I am TIRED of watching games without him in the lineup. Wings will be much stronger with him in the lineup and the games will be much more enjoyable to watch. Go Pavs, go Wings

#12 Zohan Franzen

Zohan Franzen

    Rookie

  • Member
  • Pip
  • 146 posts
  • Location:Kassel, Germany

Posted 24 January 2011 - 05:20 PM

uh huh, uh huh, I agree 100%!

um... what? :hehe:


I was just summing up what pav was saying :yowza:





Similar Topics Collapse

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users