• Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Sign in to follow this  
Followers 0
Blueliner

Shanahan taunting fan during 2002 Finals

Rate this topic

42 posts in this topic

LOL, I remember that Carolina clip :D

As for his tall tales, he had a bit of a reputation for getting false stories put in his personal bio in the Press guide the teams release each year. I remember one year he got in there that he was the 3rd goalkeeper for Ireland football team in the 1994 World Cup squad :)

hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

'If you've ever dreamt of telling a woman to shave while playing professional hockey at the highest level, then you must follow @NHLShanny'

- Will Arnet (arnetwill)

edit: Anyone else see that Shanny's new Twitter background is all Winged-out?

Edited by Travis

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wonder if Arnett is a hockey fan

looked around and apparently he's a big Leafs fan

Edited by Lidstromboli

Share this post


Link to post
Share on other sites

i wonder if Arnett is a hockey fan

looked around and apparently he's a big Leafs fan

Yeah, Shanahan mentioned it, too.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha on shanny's twitter some tool says "you are a joke, stop talking about lost lets hear about the playoffs" and he responds "Hey @TKelly13 Nooo, that beard and those earrings are a joke. It's 0-0 in the 1st. Get over it."

Kelly.JPG2009JR_bigger.JPG

Wrecked.

Original-Six and HankthaTank like this

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha on shanny's twitter some tool says "you are a joke, stop talking about lost lets hear about the playoffs" and he responds "Hey @TKelly13 Nooo, that beard and those earrings are a joke. It's 0-0 in the 1st. Get over it."

Kelly.JPG2009JR_bigger.JPG

Wrecked.

Hahahahaha thats hilarious. Classic Shanny :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha on shanny's twitter some tool says "you are a joke, stop talking about lost lets hear about the playoffs" and he responds "Hey @TKelly13 Nooo, that beard and those earrings are a joke. It's 0-0 in the 1st. Get over it."

Kelly.JPG2009JR_bigger.JPG

Wrecked.

OhSnap.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

He always looked cool when he grew that playoff beard of his.

That woman was a perfect example of the typical redneck Hurricanes fan.

She your neighbor in Jerkwater?

:hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avery posted this awhile ago

@NHLShanny LOVES Bon Jovi, Kinda Creepy!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Avery posted this awhile ago

@NHLShanny LOVES Bon Jovi, Kinda Creepy!!!!!!!!!!!

To which Shanny replied:

"Hey @seanaverydotcom, it's not that I love his music so much as I love his hair and when he wears sleeveless shirts. Have a nice day- Sean."

Hahaha. Yep, Shanny's pretty much the reason I signed up for Twitter...better entertainment than TV.

Oh - I liked this one from today; thought it was à propos for a Red Wings board:

"Last one of the night. Can we all chip in and buy my boy Darren McCarty a new tooth for when he's on tv?"

I'm glad he said it and not me, but I have to admit I've totally been thinking the same thing...although I don't know, on the other hand, it just wouldn't be the same ol' D-Mac if he didn't have that big gap-toothed grin. Hehe, he probably wouldn't do it even if Shanny paid for it!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0