• Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Saran

PS
2008 Photoshop War: Predators vs. Red Wings

Rate this topic

547 posts in this topic

predators.gif

This one is the best!! :lol::clap: HAHAHA Lilja's a beast!!! Is that from is fight with Phanuef?

Edited by wingnut40

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-2-1207412624.jpg

Please keep all marble statues at a safe distance...

... The pudgy little no-neck fella I always pictured in the suit and the razor-lined hat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

those are pretty good... the Hamilton or Bust is pretty lame since we got that taken care of but alll in all good for some chuckles...

I just hope the whole wings team is as pre-occupied with Tootoo as you guys are... if so he will have done his job well...

Edited by voldemort82

Share this post


Link to post
Share on other sites
This one is the best!! :lol::clap: HAHAHA Lilja's a beast!!! Is that from is fight with Phanuef?

Nah, Lilja isn't whistling in that photo. The photo I used for the poster is from the future. It's when later in this year's playoffs in games against Anaheim Lilja takes and beats Pronger, Bertuzzi, Getzlaf, Parros and Perry all at once.

Share this post


Link to post
Share on other sites
predators.gif

There ya go! I knew someone would do something with that...it was just too good to pass up.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Has anyone noticed what reads in the blue credit texts yet?

Share this post


Link to post
Share on other sites
those are pretty good... the Hamilton or Bust is pretty lame since we got that taken care of but alll in all good for some chuckles...

I just hope the whole wings team is as pre-occupied with Tootoo as you guys are... if so he will have done his job well...

He seem's to be very popular around here!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Has anyone noticed what reads in the blue credit texts yet?

HAHA yes!! All the Wings names are on there. LOVE IT.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Has anyone noticed what reads in the blue credit texts yet?

OMG that makes it 50 times more epic! :yowza: "Nicklas 'Norris' Lidstrom, playmaker Pavel Datsyuk" Nice :clap: What does it say in between Dom's name?

Edited by wingnut40

Share this post


Link to post
Share on other sites

You guys rock, those are all great and very entertaining. Keep up the great work. Best time of the year is almost here, god I can't wait for Thursday.

Share this post


Link to post
Share on other sites
those are pretty good... the Hamilton or Bust is pretty lame since we got that taken care of but alll in all good for some chuckles...

I just hope the whole wings team is as pre-occupied with Tootoo as you guys are... if so he will have done his job well...

If Downey is in the lineup, then Tootoo will just run away with his tail between his legs like he did all season.

All the photoshop pictures are hilarious. Keep up the good work Red Wing Nation. :thumbup:

Edited by Jwo

Share this post


Link to post
Share on other sites
rvpkb7.png

LMAO. :lol: this one is awsome .... terrifying but awsome. I always thaught he was a little weirdo but with his make up on his name fits him perfectly . he's a fairy wearing a tootoo!! :hehe:

Share this post


Link to post
Share on other sites
OMG that makes it 50 times more epic! :yowza: "Nicklas 'Norris' Lidstrom, playmaker Pavel Datsyuk" Nice :clap: What does it say in between Dom's name?

"Dominator"

The text is a bit blurry, but it's an old poster from the 80's and propably scanned a long time ago too when the technique wasn't that good.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.