• Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Sign in to follow this  
Followers 0
Euro_Twins

Trade/Buyout thread

Rate this topic

344 posts in this topic

And emdog will be second line center

Eventually. He's getting better.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Its not that bad to wait one year with the amnesty if we can't get any good UFAs and Sammy rides pine all year. The reason is that we can evaluate Franzen this year and see if he is going to be worth his contract into the future - if he is we can use the buyout on Tootoo if need be.

Why waste a buyout on a 1.9/year player who will have one year left on his contract? I'd rather him use it on whatever plug he signs this off season for 4 million to replace flip

Share this post


Link to post
Share on other sites

just a thought can we bury sammy and his 3 mllion in the minors or is he exempt because hes 35+???, if were really that desperate maybe we can pay 2 million of his salary to a team for like a 7th round pick .. ugh cant believe holland brought him and coliacovo here to begin with

Share this post


Link to post
Share on other sites

just a thought can we bury sammy and his 3 mllion in the minors or is he exempt because hes 35+???, if were really that desperate maybe we can pay 2 million of his salary to a team for like a 7th round pick .. ugh cant believe holland brought him and coliacovo here to begin with

That doesn't work anymore cause of the new cba. It will only lower his cap hit like 100 grand or something

Share this post


Link to post
Share on other sites

That doesn't work anymore cause of the new cba. It will only lower his cap hit like 100 grand or something

as long as hes gone at this point i dont care lol dont wanna see him anywhere near the team

in other news grabhovski is being bought out by the leafs , hope holland stays far away

Share this post


Link to post
Share on other sites

as long as hes gone at this point i dont care lol dont wanna see him anywhere near the team

in other news grabhovski is being bought out by the leafs , hope holland stays far away

He'll probably get a longer term offer, but I'd take Grabovski for two or three years. He would (relatively) cheaply fill the second line C position, and could move to wing when Jarnkrok is ready.

Share this post


Link to post
Share on other sites

was just gonna post the info ... WOW ... wanted seguin here so bad , starting to think jim nill was the real mastermind here and not holland ... gonna regret letting him go over holland one day i swear


lol one trade

Plus, I would prefer Eriksson

no f***en way , seguin is just 21 , he is gonna be a star in 2-3 yrs ... cant believe chiarelli is this dumb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looks like Nill is possibly paying a lot

Darren Dreger @DarrenDreger 3m

Trade is bigger than Seguin for Eriksson. Draft picks to Boston? Prospects? Working on details.

Share this post


Link to post
Share on other sites

was just gonna post the info ... WOW ... wanted seguin here so bad , starting to think jim nill was the real mastermind here and not holland ... gonna regret letting him go over holland one day i swear

no f***en way , seguin is just 21 , he is gonna be a star in 2-3 yrs ... cant believe chiarelli is this dumb

Not dumb. Just cash strapped.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huge trade in the works. Boston and Dallas close on a deal sending Tyler Seguin to Stars for Loui Eriksson. Other parts involved as well.

https://twitter.com/DarrenDreger/sta...49443525115906

Jim Nill showing Holland how its done.

He's showing how it's done by trading away Loui Eriksson, one of the better two-way players in the league, for an unproven Tyler Seguin? I'm not sure what you're so impressed about.

Eklund at Hockey Buzz reporting that a Bobby Ryan to Wings deal is in the works

Crymson at LetsGoWings reporting that Eklund is a 0% reliable source.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not dumb. Just cash strapped.

so?? you dont get rid of a 21 yr old player on the cusp of being a star, i doubt eriksson isnt make much less cash as well , should of gotten rid of other players

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eklund at Hockey Buzz reporting that a Bobby Ryan to Wings deal is in the works

This trade has been rumored before. I don't see what the Wings can afford/want to give up for Ryan. Have we seen any reports on what the Ducks want for him? Also, Eklund isn't a reliable source.

Share this post


Link to post
Share on other sites

He's showing how it's done by trading away Loui Eriksson, one of the better two-way players in the league, for an unproven Tyler Seguin? I'm not sure what you're so impressed about.

Crymson at LetsGoWings reporting that Eklund is a 0% reliable source.

you'll see in 2 years why were impressed ;) ... jim nill is no idiot ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huge trade in the works. Boston and Dallas close on a deal sending Tyler Seguin to Stars for Loui Eriksson. Other parts involved as well.

https://twitter.com/DarrenDreger/sta...49443525115906

Jim Nill showing Holland how its done.

Seguin is promising but damn... Eriksson is a great two-way player, really really solid and complete player. Boston would look so good with Bergeron+Eriksson.

Nevermind likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dallas is starving for centres. This works because seguin has potential to grow as he is only 21. Eriksson is on a great deal and a better player NOW but dallas is looking long term and seguin could be the answer long term.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow!

Darren Dreger @DarrenDreger 3m

I'm told there are 7 pieces to the Seguin-Eriksson trade. 3 prospects moving from Stars. 4 players total.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Showing Holland how it's done? Give me a break. Blockbuster trade

LOL im glad i got everyone wound up with that post. But seriously, holland couldnt even get assets for fil this year and has made some pretty head scratching moves the last offseason. Makes me wonder.
nyqvististhefuture likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0