• Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

Matt

Uniform advertisements start next season

Rate this topic

103 posts in this topic

HEY Everyone, write down the best pranks you've carried out, at home or at the office, this should be a good thread!!!!

My favorite thing is to print screen someones background with all thier folders on the desktop, paste it into paint, save it as wallpaper, create a folder and hide thier desktop icons, put the print-screened wallpaper up and watch the people click on icons and the task bar and start button and just try to figure out why their mouse is working but nothing they click on works haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You son of a *****.

My jaw dropped. I thought "You have GOT to be kidding me." Then I scrolled down and realized what a jerk you are.

Good job. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

go to youtube.. click on any of the featured videos

RICK ROLLED :clap: pretty good prank, i must admit

Share this post


Link to post
Share on other sites
HEY Everyone, write down the best pranks you've carried out, at home or at the office, this should be a good thread!!!!

When I was in college I used to take the hinges off the doors of all my roommates' bedrooms. When they went to open the doors to their rooms the whole door would fall off. It scared the sh*t out of them and it was hilarious to see them jump.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha april freaking fools!!

although i was all ready to say, I thought they have been doing the on jersey advertising for a long time now.... Koho, Reebok, Nike...

Share this post


Link to post
Share on other sites

had me for a second there because i have no idea what day it is haha. all that aside the advertisement thing is being talked about and months ago they said it would start with goalies and hasek and brodeur were the ones who pushed the hardest to see their jerseys for adspace. they even had a prototype with prudential written up and down the sleeves of brodeurs. cant remember where i saw it, but that is no joke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha april freaking fools!!

although i was all ready to say, I thought they have been doing the on jersey advertising for a long time now.... Koho, Reebok, Nike...

LoL, I would hope that the maker of the jersey would put their name on it somewhere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Good joke. Except you know Bettman will get a hold of this somehow and have it in the game by this years playoffs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had me...hook line and sinker. I was already formating my e-mails to my friends saying "You won't believe this crap!"

Then I said....hmmm, what day is it?

Good one!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol i've only been got by one april fools this yr....since i read that post from kukla saying babs just left the team i havent been believing anything i hear

Share this post


Link to post
Share on other sites
When I was in college I used to take the hinges off the doors of all my roommates' bedrooms. When they went to open the doors to their rooms the whole door would fall off. It scared the sh*t out of them and it was hilarious to see them jump.

Haha, that's a d*ck move, but funny none-the-less, i'd do that but I have a feeling the door would fall on something valuable!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotta keep your head up on 1/04 ;)

IGN had me for a few seconds with their fake Legend of Zelda movie trailer..... so I was ready for this.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

OMG, I was just yelling at my roommate bc I thought this was true--good one Matt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah. I read the story. I started to get really pissed off. I was even reading it in parts while I was taking calls at work and getting more and more pissed off each time I read. Then I was going to do a comment about how stupid the idea was. At that point it finally dawned on me that I was being duped.

Right on Matt!!! I took that one hook, line, and sinker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh man, I was getting SO mad until I looked at the calendar on my desktop. Definitely had me going.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoever fell for this is a moron, especially if you went to any legit hockey website prior to these forums.

I forgot anything about April Fool's Day, but this was definitely a red light crock of s*** when I saw it....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whoever fell for this is a moron, especially if you went to any legit hockey website prior to these forums.

I forgot anything about April Fool's Day, but this was definitely a red light crock of s*** when I saw it....

Sorry you don't think this place is legit enough for you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now